Desfemo sta Europa!

La Spagna e la Grecia, xe du stati a ris-cio default dovudo a na Europa governà da le

banche speculatrici e strosine, che le fa solo i so interesi, el cui unico scopo xe el so guadagno con na politica egoistega e individualista.
Le banche le ne fa far queo che le voe parchè semo s-ciavi de lore e le xe tanto potenti che se le vole le xe in grado de far falire on stato a causa de la so influensa economica; parò i schei no xe i unici fatori che ga causà la prosima fine de sti stati, parchè se tiremo in causa anca l’italia podemo vedare che no xe solo on fator economico che causa la so autodistrusion.
Sta crisi la ga portà a tuto sto disagio parchè la xe la conseguensa de na mancansa de etica, de identità, de mancansa del senso de stato!

Conferma che le banche le goerna l’Europa, che le decide le sorti de chiunque, xe le parole riferie a la Spagna dite dal ministro del bilancio spagnolo Cristobal Montoro “non ha un soldo in cassa per pagare i servizi pubblici e se la Bce non avesse comprato i titoli di Stato, il Paese sarebbe fallito”.

Naltri de Xoventù no semo disposti a acetar un Europa che strosina e che ne rende s-ciavi, naltri voemo na Europa dove goerna i Popoli dove ghe sia el senso de comunità, ghe sia la salvaguardia de le tradision, de l’identità e no ghe sia la cancelasion dei popoli a causa de la globalixasion che vol rendarne tuti conpagni.
Volemo che in Europa regne na politega che pone al centro la nasion.

Prima vien la nasion e el popolo, dopo vien el resto!

Portavose Xoventù Independentista
Danieli Stefano

Lascia un Commento

L'indirizzo email non verrà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *


*

È possibile utilizzare questi tag ed attributi XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>